Takuu ja korvauskäytännöt

HYPERPHONE seisoo tuotteidensa takana. Takuuehtomme on suunniteltu tekemään asioista mahdollisimman helppoja sinulle – kunnioittaen kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia ja tarjoten samalla lisäturvaa.


✅ Mitä takuu kattaa

  • Ilmainen korjaus tai tuotteen vaihto, jos tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe.

  • Takuuaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

  • Takuu koskee tuotetta, vaikka se olisi jälleenmyyty – takuu on sidottu tuotteeseen, ei ostajaan.


⚠️ Mitä takuu ei kata

  • Vahingot, jotka johtuvat väärinkäytöstä, onnettomuuksista, veden pääsystä tuotteeseen (ellei toisin mainita) tai ohjeiden vastaisesta käytöstä.

  • Normaali kuluminen (esim. naarmut, pinnan haalistuminen, käytön jäljet).

  • Tuotteet, joista puuttuu sarjanumero tai osia.


🕒 Takuukorvaus – Näin toimit

  1. Ota yhteyttä: Lähetä sähköposti osoitteeseen office@hyperphone.fi.
    Ilmoita tilausnumerosi, kuvaile ongelma ja liitä mukaan valokuvat, jos mahdollista.

  2. Arviointi: Tarkistamme tuotteen ja arvioimme, kuuluuko tapaus takuuehtojen piiriin.

  3. Ratkaisu: Hyväksytyissä tapauksissa tuote korjataan, vaihdetaan tai hyvitetään.


🗓️ Takuuaika ja lakisääteiset oikeudet

  • Tuotteillamme on 24 kuukauden takuu ostopäivästä alkaen.

  • Takuu ei rajoita kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia.
    Jos virhe ilmenee kohtuullisessa ajassa ostopäivästä, vastuumme säilyy myös takuuajan päättymisen jälkeen.
    (Kuluttajansuojalaki / EU:n tavaramyyntidirektiivi)


📍 Muuta huomioitavaa

  • Korjaus tai vaihto on aina maksutonta (sisältäen työn ja varaosat), ellei vika johdu väärinkäytöstä tai muusta takuun ulkopuolisesta syystä.

  • Jos tuote täytyy palauttaa, toimitamme selkeät palautusohjeet.
    Palautuskustannukset ovat yleensä asiakkaan vastuulla, ellei tuote ole viallinen tai toimitettu virheellisesti.

  • Säilytä aina kuitti tai muu tosite ostoksesta.


🔧 Yhteystiedot

HYPERPHONE
Helsinki, Suomi
📧 office@hyperphone.fi